دخترا و پسرا بیاید کارتون دارم
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دخترا و پسرا بیاید کارتون دارم و آدرس gadami.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 61
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 115
بازدید کل : 19862
تعداد مطالب : 44
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 61
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 115
بازدید کل : 19862
تعداد مطالب : 44
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
قدمی

آخرین مطالب


 
جمعه 22 دی 1391برچسب:, :: 17:26 :: نويسنده : قدمی

وقتي در تنهايي خودم قدم ميزنم

خاطرات با تو بودن

آرامشم را بر هم ميزند

چه پريشاني لذت بخشي است دلتنگ تو بودن

دلم براي شنيدن صدايت تنگ شده

براي ديدنت

ديشب در خواب هم منتظر آمدنت بودم

اما به خوابم هم نيامدي

و من

درد انتظار را



نظرات شما عزیزان:

sadegh
ساعت18:21---24 دی 1391
عکـس تـو را بہ سقف آسمان سنجاق مـی کنم !



حال کہ این روزهـا



از فـرط دلتنگـی،



چشمـانم مدام رو بہ آسمان است ...



بگـذار تـو در قـاب چشـمانم باشی.
پاسخ:سبام عزیز ممنون که سر میزنی خوشحالم میکنی


sadegh
ساعت17:39---22 دی 1391
سراغم را نمیگیری !!

چه شد افتاده ام از چشمت؟

منم فانوس لبخندت

غرورت

گریه ات

خشمت

اسیرم

خسته ام

سیرم...

مرا دریاب که میمیرم...

وب زيبايي داري دوس داشتي به منم سري بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: