دخترا و پسرا بیاید کارتون دارم
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دخترا و پسرا بیاید کارتون دارم و آدرس gadami.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 64
بازدید کل : 19811
تعداد مطالب : 44
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 64
بازدید کل : 19811
تعداد مطالب : 44
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
قدمی

آخرین مطالب


 
چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:, :: 14:48 :: نويسنده : قدمی

سلام خداجون...

منم بنده ی خطاکار تو

منم همون کسی که همیشه میبخشیش و از گناهاش چشم پوشی میکنی

شاید الان دیگه خیلی خوب منو نشناسی

حق داری...خیلی تغییر کردمـ

من همون دختری هستم که همه آرزو میکردن یه بچه مثه من داشتن

من همون دختری ام که همیشه نمازاشو میخوند،همیشه باتو حرف میزد،فقط درداشو به تو میگفت...

با ایمان،با ی قلب پاک،با دل روشن

همون دختری که تورو کامل تو قلبش احساس میکرد،تورو حس میکرد،حس میکرد که همیشه تو تکیه گاهش هستی

همون دختری که توی خیابون فقط به پایین نگاه میکرد...حیا داشت،شرم داشت...

کسی که هیچوقت با پدرومادرش بدرفتاری نمیکرد...

دختری که همیشه کتاب دعا دستش بود

دختری که خدارو دوست داشت و خدا هم اونو دوست داشت

اماحالا...

همه چیز برعکس شده

از کلاس پنجم دیگه من اون دختر نبودمـ

دختری شدم که فک نکنم کسی بخواد همچین بچه ای داشته باشه!

نماز و دعا و دین و ایمانم همه از بین رفت...

شیطون وارد اون قلب پاک شد

شاید الان ازخودم جلف بازیایی که بقیه درمیارنو وسط خیابون درنیارم اما ب خوبی اون موقع نیستمـ

آروم،باادب...نیستم

شاید شیطون دوستای اولم بودن که...

چون توی ابتدایی میناواقعا دختر خوبی بود

باهم میرفتیم نماز...یادش بخیر

اون باعث شد که من ایمانم قوی تر بشه

اما دوست اول راهنماییم

ولی ایناها که تقصیر اون نیست

من نباید به حرفاش گوش میکردمـ

من به شیطون اجازه دادم وارد قلبم بشه

کثیفی و سیاهیو توی قلبم احساس میکنم

ولی خدا جون

اینو بدون که هنوز دوست دارمـ

خداحافظ



نظرات شما عزیزان:

(رضا)کریس آنجل
ساعت15:11---27 دی 1391
heeeeeeelloسلام خوبی؟اگه خواستی به منم یه سر بزن افتخار آشنایی رو با کریس آنجل داشته باش

منتظرتمباشه حتماعزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: