دخترا و پسرا بیاید کارتون دارم
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دخترا و پسرا بیاید کارتون دارم و آدرس gadami.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 59
بازدید کل : 19806
تعداد مطالب : 44
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 59
بازدید کل : 19806
تعداد مطالب : 44
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
قدمی

آخرین مطالب


 
دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:, :: 19:47 :: نويسنده : قدمی

شاید گناه من بود

بهت نگفتم که بمونی

خیلی دلتنگم اما

تونمیدونی

من باتموم عشقم

بغلت میکردم توبارون

هیچوقت یادم نمیره

خاطره هامون

اگه توام مثل منی

نمیتونی دل بکنی

پس دیگه وقتشه برگردی کم کم

حیفه دوربمونیم ازهم

من هنوزم زیر بارون

منتظرتم



نظرات شما عزیزان:

صائب جي...
ساعت15:20---16 تير 1392
درود بر شرفت چطوري؟ خوبي عجب وبي دارياا به به ب وب منم بيا خوشحال ميشم... موفق باشي...بدرود

ghost
ساعت15:16---6 فروردين 1392
چنان دل کندم از دنیا/که شکلم شکل تنهاییست/ببین مرگ مرا در خود/که مرگ من تماشاییست



مرسی گلم بخاطر شعر قشنگت
پاسخ: ممنون عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: